2011-07-22

stairs 08

4 comments:

  1. Ahhha!! De exemplu la Castelul din Hunedoara au redeschis dupa multa vreme, niste incaperi, pe care eu nu le stiam, chiar m-am uitat atent si am gasit material pentru pozat, dar n-am avut aparatul la mine.Si totusi exista ( dpm, hahaha!) un paradox ( trebuie ,,ajutate" sa nu dispara), cladirile vechi care incep sa fie renovate, incep sa-si piarda din atmosfera aceea de vechi, gotic, de mister, nu stiu daca ai remarcat. Ma gandeam ca ai pozat la bastion .Casa asta cred , dupa materialul de umplutura ca nu e tocmai veche, de sute de ani,dar are ceva.... sau ai surprins-o tu bine.

    ReplyDelete
  2. pai initial casa cred ca intrase in renovare si probabil proprietarul a renuntat din nu stiu ce motiv (probabil financiar)... toata tencuiala era data jos, si scarile cred ca sunt din beton. acum si acoperisul e cazut pe jumatate si au aprut buruienile p'acolo, probabil si boschetarii, nu i-am vazut, dar erau ceva urme

    ReplyDelete